唔覺唔覺, 竟然三月

天氣問題吧,,,完全唔想打野咁, 不過剛剛打完英文的報告, 就一口氣打上來了

消息的總匯, 再不再有文章細分就真的看心情了, 反正我的都是old news xd

1. 家教的, 最近都是在過渡啊...老迪安跳出來我都沒什麼感覺....DH的 high 爆了吧可是我只有"啊///出現了"的平凡感覺....

2.東方神起終於上到music station囉~ 喜爺終於放行xd 真的太好了, 再一次被認同了, 回想起初到日本時五隻拎住拖鞋扮同外星人講野, 到踏上j家壟斷的節目, 實在是太強了... 進一步, 把中國攻陷吧!

3. 最近瘋狂的在看KAT-TUN的PV making, 每一次都覺得唔知點解會有咁多人想做明星啊...台下的辛酸真的是...我諗系香港做明星的太幸福了...至少唔駛一個過175cmo既成人男人忙到瘦到得返40kg...[而家hk小孩7~8 歲都長到這個體重了吧....]

4. 又是KAT-TUN 的, 311出RESUCE 的碟, 可是同日也是東方神起出碟啦!!!驚喜之餘....誰是O榜的第一才好啦><[兩難...] 私心......RESUCE, 因為真系好好聽, BUT 又有dd 想tvxq.....喜爺you 做咩要KAT-TUN 出戰丫!!!用新聞團丫KKK團人家就可以毫不豫疑啦!!!

5.有錢就身痕...身痕想買衫.....

6. VIVI 有D想去荃灣行...太和團都好少行果邊, 不如組團? 有意者facebook 出現/msn 我啦

總結系, 我唔要廿歲啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    catznicole 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()