嵐“史上初”國立3日間連続公演

因為消息系日文, 我都唔點貼出o黎啦><  請行用線`上查找系統


尋日同carrie 出o左旺角, 都有得訂五隻的10年collection,

「All the BEST! 1999-2009」, 分三cds 同兩cds, 不過我都系果句, 我系入手台/港版的.....系到做到野之前都系唔好咁敗家好d....

三日國立, 真系好痴線....個場大到...睇唔到五隻xd 而且頂位都有人坐...幻想唔到場面會幾盛大, 就好似有歌手可以系鳥巢連續開三日con囉...坐滿喎。而且仲要連續兩年, 唔通國立已經成了a團的主場?!?!

nino 明明八月有舞台劇, 估唔到八月開, 我最初以為會系11月出道日左右, 仲要咁搞笑系28,29,30, d學生得一日休息xd  而且30仲系松本生日~

十年con 做足半年, 反正一定加場[另一邊kt 團加到傻o左...] 已經唔望o黎香港...去台灣啦, 上海都得! 我連埋世博一齊去~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    catznicole 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()