心情真系跌到入谷底

系唔系我都系全家最得閒o既人,大哥坐系佢旁邊打機,我系房到打機就叫我最得閒囉

放榜,講真我真系好希望表妹可以考得好,但之後d閒言閒語我真系頂唔順丫

你地唔覺我同你地已經冇話題啦咩! 你地除o左叫我做野之外就系問二哥有冇on msn ,二哥系美國冇打o黎就系到煩我, 鬼知咩!多野做平日做完野咪休息囉! 你地o黎o左香港又唔見你地日日打去大陸比你地丫爸丫媽! 講真如果lee d叫父母的心情我lee 世我都唔會生仔丫!

算啦, 我做咩你地都唔順眼啦, 做唔做野都冇用, 點都系比你地插, 算囉!

"您好您好 咩價位買入丫"

受夠了

到底系我少家忍唔到lee d平常野,定我唔正常,我而家都分唔清!
arrow
arrow
    全站熱搜

    catznicole 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()