gapson生日快樂丫~~~~



星五sin收到電話叫去唱k,買唔切禮物....



星六一早去o左飲茶,通o左兩晚+一日三點訓星六仲要早起...眼訓到喊丫...



行陣大埔,仲去找歐,佢地就介紹我去....名字忘了,剪頭髮,由長~~~毛,而家系短髮..不過個個反應都唔一樣,不過而家個樣我自己都睇唔慣,怪怪的。





去到mk ,因為太遲到行唔到街,lee次系上年原班人馬+曾sir+兩件5c,total有幾多人真系mo數到,因為一開始個個都higt哂,曾sir仲唱歌丫~~~我地輸o左><



例飲啤酒玩骰仔[gapson系骰魔><] 喵在一半就乏力了,看kbc果班人系到玩大話骰,蘇小朋友好似飲o左15杯///[等於4枝] 之後醉哂仲爭咪唱歌~~~個個果時都high到爆,個咪比佢地玩到要換電,陳姓同學一早就貓o左,開香檳系到嘖~~最後個k房系落雨mode...天花板d香檳又"的"返落o黎 ==



take 72x返home ,中途比人系咁玩....不過kbc你真系好搞笑...

:

:

"我mo醉!"

"我知////"

"我睇到直線!"

"你睇到,行唔到姐"

"你隻手好凍"

"大風,不嬲都凍嫁啦"

"你血壓低?"

"系血糖低"

"要食早餐...沙爹牛麵...好好食"

[o 哂]"我情願訓晏d都唔食"

"我都系"[傻笑mode]

:

:

無力,以上百痴對話系mk返到太和系不斷的....仲話送我返去(一口一)

好彩gapson住佢隔壁樓,不過唔知有冇送到底



返到home,拎外套去窗邊吹,洗白白之後就訓啦.不過可能飲o左酒,唔系訓得太好.下次唔飲lu 一x一



最後,thx gapson老爸埋單~^^~ 下年///丫,就candy生日又high爆佢~













-----
arrow
arrow
    全站熱搜

    catznicole 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()