今天post不是動漫的東西~也不是開火鬧人啦~放心~想講下自己d生活比朋友仔聽~



各位超忙的同學~



看到喵每天打blog系唔系好想打爆ling貓呢~的確喵是在kill time.很閒那一種。



今天的listening test 簡單到喊丫,不過都要睇對手sin可以講拎唔拎到2a[等於學校拎a],不過下次speaking 有d危險,因為要二人對話..我諗..我都要上訴重考嫁啦...不過喵唔會整死班花嫁放心啦男同學。



ck[商業]第9課講finance~超好玩丫~因為好多我自己勁熟,最後系咁引個丫sir講多d例子,最後令2hrs的堂講o左四個point,d人系咁嘈丫sir系咁講我系咁聽,我覺都mo咩問題[打飛],下年一定要讀bis!一定要!



第三想講就系戀愛話題,朋友仔sin把眼珠放回眼內啦,看到下文也不要太激動。

到o左ive lee d學習風氣"咁濃"的地方,大家唔多唔少都會春心動,課室也置身於三月的春天之中,雖然他們的對像不是在班/學校之中。不過...真系好~多人拍拖丫....而家喵也被傳了...想不到中四五的陰影仍在喵....而且很糟很糟的一點....果個同我傳個男仔仲要同中四果個有同樣特質嫁[想知msn喵,提示:dummy佢以什麼著名啦...]...lee一點sin可怕喵!!!



又是那句,在喵身上尋開心喵不會理會,問題系我唔認為我地可熟到開lee地玩笑的地步囉。



好唔開心學pop jazz果到我入唔到...下一次等三個月...



學校找不到花痴的同學啦..佢地勁睇少女漫...唔開心....而且!佢地竟然說月的不是....[默]



月月最高!月王道!腹黑女王受才是真理啦!!!!! L也很好丫~不過喵喜歡月更多就是了。



咦?點解話題又回到acg了?



喵的腳又傷到條筋啦..又系腳掌到腳指位..行路痛到抽筋[真的抽筋],而且看到那長命斜想吐血..



meeting ,出街,豬頭說想24之後[佢趕report..好似] 大家有咩提議?食飯定去玩定唱k?













-----
arrow
arrow
    全站熱搜

    catznicole 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()