昨天北上了, 逛街+食食食食

第一次系大陸到行街,大鄉里一個, 仲見識到唔少國技, 因怕得罪地惡勢力而不便於拍攝xd

第一次去落馬洲,因為是星期天,人比較多, 不過相比羅湖, 人是少很多, 五分鐘就過了關卡,而且有行人自動電梯, 我愛落馬洲啊!!而且過橋中途仲可以望到田![還是叫濕地?]

五個女仔到達福田, 一出門我已為到了九龍站海旁! 因為我見到...



hk豪宅凱旋門!! 勁勁勁似....友人仲話中間系空中花園....深圳真的98%把hk copy 過去了

行了五分鐘到達timess quare...



我地竟然系入面飲茶...囧吧!!!




大陸的茶樓最貴那個點不是特點, 再上的有優,超,精,味.....十萬個汗, 我第一次食特點的牛肉球...

第二個發現是, 大陞kfc比m記多n倍....一個地鐵站的距離有三間kfc...一條街[老街]有4間...可怕...


第一次地鐵等地鐵等8分鐘...手上綠色的是車票,入閘是拍[如八違通], 出閘時卻是像投銀把cons 放回出閘機....有趣的設定。


第三個發現...系大陸發現錢櫃!!!台灣人和香港人都不會陌生了吧? 

之後的都沒照相了, 因為右腳開始抽筋...

嗯,行完老街之後, 就覺得星日的mk沒什麼大不了...真系想死...

深圳人很會吃辣..穿高跟鞋蹲在路邊吃血紅湯底的酸辣麵, 臉不改容地極速解決手上的麵食, 在我眼把血紅的湯喝下去了.....國技!

系地鐵站入面見到單車....終於了解樓梯中間的斜路有什麼用!! 國技x2

公安系坐golf 車嫁!!!因怕比人拉唔敢影, 國技x3!

驚訝死了, 百佳掃貨, 食八爪魚丸, 好辣的土豆, 仲有迫死人的旺中....

我以後都唔會話自己食得辣...

下一次遊記是去...昂平360?
arrow
arrow
    全站熱搜

    catznicole 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()