今天是很忙的一天, 行路行死了..

早上遇到歐了, 別太難過啊! 雖然那兒的氣氛會令人很想哭....別想太多就可以了。

今日d堂好悶...meaketing 同返一group正常人一起....不過之後好像感受到同學的敵意了....不會吧...第一次遇上這樣事件真的有點消化不良....

會計, 死定了...."好緊湊"的課程我仍是悶得想睡了...點算....

下午出mk, 講起幾把火, 一去到就到信和地下某船訂貨.....

我  :我想訂書, lee 到系本書的資料[遞紙]

店員:沒有價錢我們訂不到 [咬餅乾]

我  :咦? 有書名有isbn code 有出版社都訂唔到?

店員:系丫[咬餅乾]  一系你返去屋查o左幾錢先再訂[咬餅乾]

我  :咁我聽日o黎再訂趕唔趕得切?

店員:最好三個星期前訂啦[咬餅乾]

我  :咁你可唔可以上網幫我查個書名同幾錢?

店員:唔得, 你返去查,仲有你想訂reborn 本書丫? 個名唔只咁短[咬餅乾], 唔系訂錯我地唔負責

我  :你而家知邊本書都唔查得?

店員:唔得[咬餅乾]


果陣時真系勁嬲! 我的確系第一次訂書"唔知訂", but你可唔可以有d服務精神, 你知唔知你食野個樣勁串丫!我真系想一條餅乾ban去你果到囉!! 女人我真系記住你!mk分店唔止得一間你唔洗止意我會再去lee間野!

之後上o左二樓找戒指,不過帶唔夠錢買唔到一box, 我同老闆系到吹o左成個鐘頭水, 學下野啦死女人! 咩叫顧客至上你真系差人地幾條大街呀!

之後見到蘋果冒險出4都冇心機買, 打算行下旺中買衫之後系七仔接到電話, 原來系尋晚打去問書的人覆我, 最後成功地訂了書, 個書名同價錢都系人地幫我查的!!!都唔明點解同公司唔同分店d人質數就差咁遠!!學野啦死女人!! 

以後訂野只去奶路臣街分店!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    catznicole 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()